Gymstädning... eller?

Igårkväll var jag på gymmet, och i eftermiddags tränade jag där igen. Har kommit in i en period nu när jag liksom inte får nog av det. Känns som jag skulle kunna åka dit en gång till nu, men dom stänger dock om en kvart...


Storstädning av garderoben var inplanerat för dagen så nu ligger inte längre alla Asien inköpta plagg i en hög på fåtöljen. Nej, nu är dom på plats där dom ska - I garderoben. Och även några skor har gjort sig hemmastadda därinne. & tre fulla plastpåsar med kläder har intagit plats i tvättstugan för att inom kort åka till Erikshjälpen. Onödigt att slänga när det kan komma till användning någon annanstans!



Take care.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0