Ja-a det ska vi!

Nämen, där ser man på! Lisisen hade precis tränat klart när jag skulle börja. Så tokigt det kan gå! Blev en liten pratstund innan jag smet iväg ner till gymmet. Så ska vi ses snart också, ja-a det ska vi!

I alla fall, åter till träningen. Blev bara en timme idag med löpning som uppvärmning, och sedan överkropp. Hann dock inte med bröst utan körde mage istället så får komplettera med det nästa pass. Flöt på riktigt fint, lekte med vikterna inne hos de stora grabbarna ;-)

Gjorde korvstroganoff till middag - och pappa blev till en början lite purken.. Han som var inställd på vanlig korv med spaghetti idag! Tji fick han, det var faktiskt vääldigt längesen jag åt korvstroganoff! Minst fyra månader sen...


Godnatt mina vänner, nu blir det lite bokläsning sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0