Nu börjar helgen

Holaa!

En dag med bästaste mammsen. Började med att åka förbi Erikshjälpen en sväng - både mormor & jag har rensat våra garderober så det blev en hel del! Skönt att slippa ha det ståendes i tvättstugan.. Vidare upp till Handelshuset där vi bara kikade lite, och hittade en lysande orange träningströja till pappa! Nu kan han komma till mitt jobb så matchar vi varandra :-) Åkte sen bort till Sidsjö Hotell & Konferens där vi åt lunch. Tacobuffé var det dagen till ära, himla gott!

Efter lunchen begav vi oss in mot staden. Jag hittade en tunn randig tröja med trekvartsärm, i aprikos/vit. Lite somrig sådär! Strumpor hittade vi båda två, och mamma fann sig en väska. Jag gjorde ett besök hos Torsten också och tog min sista Twinrix spruta, så nu slipper jag det nåt mer! Tog oss en fika på Stenstans café innan vi åkte till Claes Ohlson och därefter hem.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Deklarerade på internet & bestämt med Linnea vad vi ska laga för mat imorgon. Gissar på att det blir sängen om ett tag - småtjejorna kommer imorgonbitti så jag vill hinna mysa på dom lite innan jobbet väntar kl. 11.


Hoppas ni har en bra fredagskväll. Nu börjar helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0