Sunny Sunday

Good afternoon.


Dagen började med en långsovning,
klev upp strax efter 12! Så länge har jag inte sovit på - jag vet inte hur länge. Men det var skönt & välbehövligt då det blev en sen kväll hos Linnea igår + en huvudvärk som fortfarande sitter kvar lite. Går nog över snart!

Iallafall, en myspysig kväll med min kära Linnea igår :-) Först åkte vi till stan för att hyra film - Benjamin Button hann vi med att se och riktigt bra var den! Fin film. Vi lagade en köttfärspaj som blev riktigt god & som sågs framför sista Millenium filmen. Lördagkväll till ära fanns även godis & popcorn vid vår sida. Tack snygging för en riktigt mysig kväll!

Idag var(är) jag stand by på jobbet vilket innebär att de skulle ringa om det behövdes mer personal. Det har dom inte gjort ännu så skulle inte tro det blir något då vi stänger om mindre än tre timmar. Istället  sitter jag och väntar på att Julias föräldrar ska komma tillbaka så att Julia kan ta bilen och komma hit :-) Börjar bli lite smått rastlös så snart kanske jag åker och hämtar henne? Haha.

För att inte glömma! Träffade och myste på småflickorna igår innan jobbet & hann även busa med dom en sväng när jag kom hem. Dom är helt underbara dom där busfröna :)


Och en liten pik
till mina käraste bloggare & bloggerskor.. Jag vill ha nåt att läsa! Skärpning :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0