Tillbaka, här & nu

Nu är jag tillbaka på banan. Eller ja - åtminstone hemma i Sverige & Sundsvall igen. Molnen och dimman låg tät i flera dagar och det dröjde nog en vecka till vi åter fick se solen, men oj så härligt det var när den äntligen kom fram! Tagit mig flera promenader och bara njutit :)

Vi har i alla fall haft tre helt underbara månader. En massa sol, bad, upptäcktsfärder, kayaking, slappa, tubing, trekking, vandrat på risfält i solnedgången, mött en hel massa härliga människor... Går att göra listan lång. Och mitt ressällskap (även om hon är rätt knäpp & himla yr ibland) kunde inte ha varit bättre! Min lilla Lisa tycker jag om.

Åter här i vardagen. Idag var jag tillbaka på jobbet igen! Man går till affären som vanligt, äter middag vid köksbordet, sover i sin egen säng med sitt eget täcke & sin mjuka kudde. Man skriver sms, lyssnar på radio och kan slå sig ned i soffan framför tv:n.

Igår hade jag en myspysig dag med min äldsta storebror Rickard. Vi tränade på gymmet vid 11, efter-tränings-fikade, drack kaffe med farbror & hans fru som hälsade på, fixade, handlade på affären, lagade & åt middag. Pizza på Libabröd, blev väldigt gott!


Hoppas ni haft det bra under tiden här hemma allihop! Nu kallar sängen - Godnatt mina kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Liiiisa

Är det något jag INTE är så är det knäpp och yr. Men tack ändå vännen, jag tycker om dig meed <3

2010-04-18 @ 17:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0