Today

städa


Blir rätt dammigt när man inte städat på fyra månader! Så idag var det storstädning som gällde. Hela mitt rum ska nu vara fritt från damm och skräp (så gott som iaf). Rensat ur bland halsdukar, mössor & vantar. Dammsugit en större del av huset. Så nu känns det bra!


Har precis pratat lite med min söta lilla Carro också, som jag saknar henne! Hade ju funderingar på att åka till henne i Makedonien men pga. detta askmoln är det ju högst osäkert att boka en resa. Får allt bli till hösten istället då! Och sen kommer ju hon hem i sommar någongång :))


Nu blir det snart tredje träningspasset på gymmet för denna vecka, efter att jag möjligen hittar nån fler bra träningslåt till min kära mp3...



Ha en bra kväll allihop.


Kommentarer
Postat av: Carro

Tihi sötis :D Det hade varit så underbart om du hade kommit men jag väntar tills hösten nu istället! Jag saknar dig ännu mer hjärtat <3

2010-05-24 @ 22:39:20
URL: http://kakaniskopje.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0