VAD hände?

VAD hände med designen? Kan man fråga sig.. Nädå, jag vill byta design men har inte riktigt tiden och energin just nu så det får bli framöver. Ni får ha överseende så länge :)

Efter jobbet idag åkte jag ut till min äldre storebror Rickard där det var middagsbjudning och bildvisning från Asien resan. Hoppas dom fick ut något vettigt av det då dom har planer på en ev. Vietnam resa lite längre fram.

Annars i veckan har jag jobbat & tränat. Träffade Lisa i fredags då vi var ut till Birsta en sväng och sedan dags för första kladdkakebaket! (sedan vi kom hem..) Både mumsigt & himla mysigt :) Igår tog jag & Linnea en promenad och såg sedan halva (då den gick på tv) av den sista Millenium filmen, Luftslottet som sprängdes. Mina tjejor är himla bra dom!

Nu tänkte jag kila iväg och se vilken Wallander film det är som går på tv, om man kanske ska slå sig ned i soffan en stund :) På återseende mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0