I'm a believer

Kanske ett litet inlägg innan sängen får besök av mig.


Dagen har sprungit förbi mig, och vad har jag hunnit med?
Vid 1-tiden kom våra före detta grannar & mormor på fika. Innan dess hade jag ringt till vår läkare Torsten för att höra på vilka platser risken för malaria är stor (där vi ska äta vaccin med andra ord). Han frågade om vi inte fått vaccinationskartor & några papper då vi var till honom, men det har både jag&Lisa för oss att vi inte fick. Så ska göra ett besök hos honom på torsdag och få dessa saker för det var tydligen viktigt :-)

Hela eftermiddagen och en bit in på kvällen var jag hos Mattias & mina småtjejor. Sista dagen nu för imorgon ska de till mamma och därmed mamma-vecka. Vi lekte kurragömma, busade en massa, kramades en massa, kittlades, tokade och hade oss. De är helt underbara. Nova en riktig myspropp och Gry är ett litet (läs: stort) humör. Nova älskar att sitta med sin mysekudde i soffan och mysa framför en film. Gry är det lilla humöret som blir riktigt förbannad om hon inte får vara med och skölja ur vällingflaskorna. Ja, då skriker vi så högt vi kan, tar ett andetag var tionde sekund för att däremellan ta i ända från tårna, bli knallröd i ansiktet och därefter skrika så mycket hon bara orkar. Det är mina små flickor det, och jag älskar dem.

Ikväll har Carro varit här med mig. Vi kom hit samtidigt vid 19-tiden och fyllde först glykol i min bil då den röda lampan börjat pipa & lysa. Sen har vi bara myst på, suttit vid datorn och letat fram bra musik, pratat, druckit kaffe, ätit kvällsfika. Jo, sen glömde hon sitt USB-minne här också som hon nog kommer för att hämta imorgon. Misstänker faktiskt att det var med vilje, bara för att få träffa mig en gång till innan jag åker.. :-) Mihi, jag tycker om dig också gullet!

Seen
då hon åkt hem, vid halv 12, har jag packat klart två till resepåsar - i den blåa badkläder och i den grå skor. Bara så du vet Lisa, om du tänkte börja packa snart! ;-) Mahaaa. Snäll jag känner mig idag :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Tihi sötis! :D

2010-01-06 @ 23:49:31
URL: http://carrowthekaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0