To Asia

Well, here we go!



Röra

För 3 dagar sedan var detta min verklighet: en röra. Ja, det har varit mycket att fixa & greja med men nu ska allting vara klart! (Hoppas vi på). Endast några smågrejor som ska ner imorgonbitti då jag gjort mig i ordning.

Jag besökte Torsten där jag fick en del papper, fikade på stan med mamma&pappa - mys! Sen var jag på affären & apoteket. Nu ikväll har jag packat ner några fler saker och varit lite med mormor som kom och åt middag med oss. Precis fixat klart mp3n också, skönt.

Nu blir det alldeles strax duschen och sen försöka sova rätt tidigt. Har tänkt kliva upp vid 8 ungefär och vi åker hemifrån halv 10, tåget går 10.08. Beräknad tid till Arlanda är strax efter 13 någongång och sen ska vi checka in minst 3 timmar innan flyget går vilket är 17.25. Framme i Bangkok ca 13.40 lokal tid.



RESDAGBOKEN
Knepigt med direktlänk så gå in på resdagboken.se ,  och sök sedan på detordnarsig . Där finns vi & vår härliga resa! :-)



Ha det bäst här hemma nu, så hörs vi när jag kommer hem igen. Kommer vara mest aktiv på Resdagboken nu hädanefter, kanske något enstaka inlägg här. Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0