Wait your turn

Nu är det två dagar kvar, 2 dagar.


Idag har jag och min kära vän Lisa avklarat så gott som de sista sakerna. Hon hittade skor och lite andra småsaker, och jag hittade min lilla hudkräm. Växlat pengar, dollar & bath. Bara Torsten kvar på torsdag, och packningen då. Jag har väl kommit ganska så långt, imorgon börjar saker åka ner i ryggsäcken! Blir intressant. Spännande att se hur tungt det blir till slut.. Frågan är hur det går för min reskamrat, kanske att det blir allt på torsdag? Haha, men jag tycker om henne ändå. En massa faktiskt! :-)

Har kopierat passet också.. Och skrivit ut det sista på flygresan. Ja, alla papper ska nog vara klara nu.


Mamma & pappa har sin bröllopsdag idag! Hela 27 år gifta tillsammans är ganska (otroligt) bra gjort enligt mig. Ja, ojoj. Bara att få gratulera! De brukar alltid gå ut och äta då, och samtidigt ville de gå ut och äta med mig innan jag åker så då slog vi ihop det hela! Jag följde med på deras bröllopsmiddag och det var riktigt trevligt. God mat på restaurang Victoria & mysigt var det också! För min del vitlöksbröd till förrätt och sedan kycklingfilé med gorgonzolasås. Hur gott som helst! Deras förrätt bestod av Toast Skagen (som jag inte är riktigt lika förtjust i), men varmrätten var fläskfilé medaljonger med bearnaisesås och svart(grön?)pepparsås. Såg i alla fall också himla gott ut.

Nu är det allt sovdags, goodnight my friends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0