Juuuli

Huvva så fort tiden går :)


Jobb är det nu mest hela tiden, men jag klagar inte! Övrig tid är jag ute så mycket som bara går - underbara sommarväder! Har gett mig ut på springturer några gånger de senaste dagarna. Härligt att komma igång lite igen efter förkylning.

Igår började det regna lite under kvällen, och jag tänkte att jag måste ta chansen att ta en rask promenad eller springtur i regnet! Passa på liksom, inte ofta det regnar nu inte. Sagt & gjort så gick jag, och lite springning på slutet. Under tiden hann det börja spöregna, blixtra & åska = genomblöt när jag kom hem. Visst var det i skogen mellan alla höga träd man ska befinna sig vid blixtnedslag?..

Sen var jag & Lisa på gatufesten på onsdagskvällen. Vi tänkte ta oss en god nachotallrik - och det var just vad vi fick. Nachochips med salsa & gräddfil... Hade kanske tänkt oss en liite mer matig middag, men det fick då duga! Blev i vilket fall en bäst kväll som alltid, sådetså. Bra hon den där, min tjej.



Ojojoj, så bra allting kan vara....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0