Tididididi-didididi

Ojojoj, livet rullar på :)


Kan säga att min helg var mycket bra! Började smått i torsdags med en heldag med mamma. Var till Birsta en stund & sen på Norra Berget och kikade & fikade. Mysigt! Sen har jag varit med bästaste Lisa - en utgång som som vanligt blev en mycket bra kväll! Lördagskvällen innehöll mysande med Linnea, såg Twilight filmerna 1 & 2. Dom är härliga. I söndags blev det allt en springtur, om än en lugn sådan. På kvällen var jag till Elin! Daimglass & hallon i ett växthus - helt perfekt.

Sen är det jobb för fulla muggar. Hinner inte riktigt träna så mycket som jag skulle vilja, jobbtider 10-19 är inte helt optimala i det avseendet. + sommarschemat på gymmet... Men när det går passar jag på!


Kom precis att tänka på karln som cyklade runt i Laos, Luang Prabang, och sålde glass. Rubriken är melodin han spelade - några gånger om fick jag & Lisa den på våra hjärnor! Och det var allt en härlig plats - Luang Prabang.


Luang Prabang, Lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0