Lillmammsen

Nu gick tiden sådär fort igen!


De senaste dagarna har varit väldigt bra. Kan börja med sista april som blev lyckad och det kan jag till stor del tacka lilla Lisa för.

Lördagen blev en lugn dag & kväll. Var en sväng till Birsta med Linnea & under söndagen besöktes staden. Då hälsade även jag & Rickard på mormor och det tränades på gymmet på kvällen.

Upptäckte Solsidan i lördags där i soffan, gillar'e!

Och igår fyllde min käraste mamma år! Grattis till henne :-) Åt en riktigt mumsig middag när jag slutat jobbet, och myste sedan bara på.


Idag har varit en liten slappdag. Tagit mig en promenad annars bara tagit det lugnt. Bär av till gymmet lite senare!


Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0