This is my life

Man ska ju vara positiv - och positiv är jag. Enda grejen är att jag inte känner något sug för bloggandet för tillfället, vilket uppenbarligen är negativt.


Förra helgen var i alla fall riktigt rolig. Fredag - utgång med Lisa. Lördag - bowling, middag & utgång med jobbet. Söndag - jobb. Också fick jag ju gosa på mina älsklingar, så mysigt såå! Och i veckan fikade jag med Julia & Maria, väldigt trevligt!

Jobbar omvartannat, denna vecka fyra dagar och de nästkommande två veckorna blir det sex dagar/v. Ledig i helgen så vi får se vad som blir! Förhoppningsvis umgås med min Liisa imorgonkväll.

Funderar en del på framtiden också. Finns så mycket man vill göra så det är inte lätt att välja :-) Men det ska man ju inte se som något negativt, utan enbart från den ljusa sidan. Vi har ju faktiskt oändliga möjligheter här - det är det långt ifrån alla som har.


Tänker på mina goproppar, Elin & Carro!



Hoppas ni har det bra mina vänner, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är bäst godfis och vi har hela livet framför oss, hur konstigt det än känns att bli tjugo så är vi fortarande bara i startskottet av livet! Saknar och tänker på dig en massa, so close no matter how far <3

2010-05-24 @ 22:35:04
URL: http://kakaniskopje.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0